Kwartał III - 秋 - aki - jesień
OPIS JESIENI W DŻAPANII.
przedział | lipiec-wrzesień |
Sprawozdanie z kwartału II
Satsujin
taktaktak.
Jesienne święta
9-??? lipca - Natsukashii Matsuri
Opis święta.
Opis święta.
Urodziny
01.04 - Touya Kiryuu, Sasaki Hotaru
04.04 - Warui Shin'ya, Yakushimaru Seiga, Kyōki Yuru
08.04 - Saga-Genji Hayate
14.04 - Asagami Sora
16.04 - Murayama Hanaa
18.04 - Isayama Shūsei
06.05 - Inamori Kaoru
12.05 - Nikko Ahane
04.06 - Nakadai Kyoko, Nakao Yori
08.06 - Tohan Herena
13.06 - Yuri Chie
16.06 - Asami Kai
21.06 - Miyashita Ruuka
25.06 - Kitamuro Amaya
04.04 - Warui Shin'ya, Yakushimaru Seiga, Kyōki Yuru
08.04 - Saga-Genji Hayate
14.04 - Asagami Sora
16.04 - Murayama Hanaa
18.04 - Isayama Shūsei
06.05 - Inamori Kaoru
12.05 - Nikko Ahane
04.06 - Nakadai Kyoko, Nakao Yori
08.06 - Tohan Herena
13.06 - Yuri Chie
16.06 - Asami Kai
21.06 - Miyashita Ruuka
25.06 - Kitamuro Amaya
Wydarzenia fabularne
Nemu-sōna mearī
Choć to zwykły sen, historia, jaka ma w nim miejsce, dla wielu wydaje się fizycznie realna. Na ile ofiary koszmaru będą pragnęły podzielić się wspomnieniami zdobytymi podczas walki o życie - ciężko stwierdzić. Już podczas pierwszej rundy zmuszeni są dokonać wyboru, krążąc po omacku i oddając los w cudze ręce.
Ameonna
W slumskiej dzielnicy pada nieprzerwanie od początku marca. Nie chodzi o wybitnie niekorzystne warunki pogodowe - taki stan rzeczy dałoby się przełknąć mimo gorzkiego smaku. Problem stanowi nadnaturalna nielogiczność zjawiska. Ulewy utrzymują się nieustannie, podtapiając Nanashi dniem i nocą; chmury zdają się jednak trzymać wyłącznie określonego rewiru. Mieszkańcy Karafuruny, centrum czy Asakury nie zmagają się z podobnymi kłopotami, jakby jedynie granice biedoty uświadczyły strasznej klątwy.
Kashima
Może by raz jeszcze nie wzbudzić nadmiernej paniki, o incydencie z północno-zachodnich rejonów Fukkatsu nie mówi się zbyt wiele. Informacja nie jest wprawdzie utajniona, a władze przestrzegają i zalecają szczególną ostrożność podczas nocnych eskapad, jednak nie ulega wątpliwościom, że nie można porównać zdarzenia do zeszłorocznego, którego zasięg powiększył się na skalę całego miasta. Ktoś postanowił więc wziąć sprawy w swoje ręce. Na jednym z portali społecznościowych pojawił się niepokojący wątek, zachęcający by rozwiązać problem bez udziału służb.
Rindō
Słychać coraz więcej plotek, których źródło sięga najgłębszych zakamarków Kinigami. Świadkowie utrzymują, że wiedźma zamieszkująca głuszę rzuciła straszny urok - gdy niebo pogrąża się w nocnych czerniach, nogi podróżników związuje niewidzialna nić, uniemożliwiając naturalne poruszanie się. Bezlitosne sploty nie tyczą się zwierzyny, której dzikie łapy i wąskie, smukłe kończyny przebiegają w pobliżu poległych ofiar. Nad ranem wszystko jednak znika, jakby klątwa działała wyłącznie pod nieobecność słońca. Kto wierzyłby jednak w tak nieprawdopodobne opowieści?
Choć to zwykły sen, historia, jaka ma w nim miejsce, dla wielu wydaje się fizycznie realna. Na ile ofiary koszmaru będą pragnęły podzielić się wspomnieniami zdobytymi podczas walki o życie - ciężko stwierdzić. Już podczas pierwszej rundy zmuszeni są dokonać wyboru, krążąc po omacku i oddając los w cudze ręce.
Ameonna
W slumskiej dzielnicy pada nieprzerwanie od początku marca. Nie chodzi o wybitnie niekorzystne warunki pogodowe - taki stan rzeczy dałoby się przełknąć mimo gorzkiego smaku. Problem stanowi nadnaturalna nielogiczność zjawiska. Ulewy utrzymują się nieustannie, podtapiając Nanashi dniem i nocą; chmury zdają się jednak trzymać wyłącznie określonego rewiru. Mieszkańcy Karafuruny, centrum czy Asakury nie zmagają się z podobnymi kłopotami, jakby jedynie granice biedoty uświadczyły strasznej klątwy.
Kashima
Może by raz jeszcze nie wzbudzić nadmiernej paniki, o incydencie z północno-zachodnich rejonów Fukkatsu nie mówi się zbyt wiele. Informacja nie jest wprawdzie utajniona, a władze przestrzegają i zalecają szczególną ostrożność podczas nocnych eskapad, jednak nie ulega wątpliwościom, że nie można porównać zdarzenia do zeszłorocznego, którego zasięg powiększył się na skalę całego miasta. Ktoś postanowił więc wziąć sprawy w swoje ręce. Na jednym z portali społecznościowych pojawił się niepokojący wątek, zachęcający by rozwiązać problem bez udziału służb.
Rindō
Słychać coraz więcej plotek, których źródło sięga najgłębszych zakamarków Kinigami. Świadkowie utrzymują, że wiedźma zamieszkująca głuszę rzuciła straszny urok - gdy niebo pogrąża się w nocnych czerniach, nogi podróżników związuje niewidzialna nić, uniemożliwiając naturalne poruszanie się. Bezlitosne sploty nie tyczą się zwierzyny, której dzikie łapy i wąskie, smukłe kończyny przebiegają w pobliżu poległych ofiar. Nad ranem wszystko jednak znika, jakby klątwa działała wyłącznie pod nieobecność słońca. Kto wierzyłby jednak w tak nieprawdopodobne opowieści?
Zadania kwartalne - postacie
Zadania kwartalne dają możliwość uzyskania Punktów Fabularnych po odegraniu wątku związanego z rozpisaną treścią (zaliczają się tutaj: fabuła główna, w tym wydarzenia z Mistrzem Gry, retrospekcje oraz sny), jednak fabuła musi zostać rozpoczęta i zakończona w danym kwartale. Obecny kończy się 31 lipca, o godzinie 23:59. Wątki zaczęte, ale niezakończone, nie będą rozliczane po terminie.
Dane zadanie można wykonać tylko raz, ale na każdej z postaci. Wymogiem jest napisanie po 3 posty na gracza.
Dane zadanie można wykonać tylko raz, ale na każdej z postaci. Wymogiem jest napisanie po 3 posty na gracza.
Zadania kwartalne - grupy
1. W akcji musi uczestniczyć minimum dwóch członków danej grupy.
2. Wątek dotyczący zadania musi się całościowo zmieścić w kwartale poprzedzającym wynik reputacji.
3. Minimalna ilość postów na gracza to 3.
Zadania kwartalne dla grup są uwarunkowane wydarzeniami mającymi miejsce na forum i stanowią konkretne proponowane działania dla członków organizacji. Wykonanie misji równoznaczne jest z przydziałem określonej sumy punktów mającej związek z reputacją. UZUPEŁNIĆ LINK!!!!
2. Wątek dotyczący zadania musi się całościowo zmieścić w kwartale poprzedzającym wynik reputacji.
3. Minimalna ilość postów na gracza to 3.
Zadania kwartalne dla grup są uwarunkowane wydarzeniami mającymi miejsce na forum i stanowią konkretne proponowane działania dla członków organizacji. Wykonanie misji równoznaczne jest z przydziałem określonej sumy punktów mającej związek z reputacją. UZUPEŁNIĆ LINK!!!!
Zadania stałe - grupy
1. W akcji musi uczestniczyć minimum dwóch członków danej grupy bądź po jednym z minimum dwóch grup. Wyjątek stanowi zadanie dot. werbunku (wymagany członek grupy + rekrut) oraz zadanie dotyczące wydarzenia z MG (min. 1 członek grupy + MG).
2. Wątek dotyczący zadania musi się całościowo zmieścić w kwartale poprzedzającym wynik reputacji.
3. Minimalna ilość postów na gracza to 3.
Zadania stałe nie są uwarunkowane wydarzeniami mającymi miejsce na forum i stanowią ogólnie proponowane działania dla członków wszystkich grup. Wykonanie misji równoznaczne jest z przydziałem określonej sumy punktów mającej związek z reputacją. UZUPEŁNIĆ LINK!!!!
2. Wątek dotyczący zadania musi się całościowo zmieścić w kwartale poprzedzającym wynik reputacji.
3. Minimalna ilość postów na gracza to 3.
Zadania stałe nie są uwarunkowane wydarzeniami mającymi miejsce na forum i stanowią ogólnie proponowane działania dla członków wszystkich grup. Wykonanie misji równoznaczne jest z przydziałem określonej sumy punktów mającej związek z reputacją. UZUPEŁNIĆ LINK!!!!
punkty | zadanie |
100 punktów | bądź przyczyną werbunku nowego członka grupy |
75 punktów | przejmij teren wrogiej grupy (1 temat) |
50 punktów | wszcznij burdę (niekoniecznie fizyczną) z przedstawicielem wrogiej grupy |
50 punktów | przeprowadź wątek nawiązujący bądź realizujący plany związane z przedstawicielem neutralnej lub przyjaznej grupy |
25 punktów | przejmij teren neutralny (1 temat) |
|
|